roysekk Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hei. lure på hva det kan være som lager en skrape lyd bake ved bremsene når jeg kjører? har skiftet skiver og klosser! har tatt vekk bremseskjolde, trodde at det var det som gjorde det men det var det ikke. Takker for alle svar:) Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 er bare at du har nye bremser! er en liten kant på skivene som "gnisser" litt. legg foten din litt på brems-pedalen, så skal det etterhvert ordne seg! er kjent det der med helt nye brenser. er ikke farlig. men vet hvor irriterende den lyden er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 takk:). det skal jeg prøve:) Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 kan dette skje med nye skiver også? Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Husker når jeg byttet skiver og klosser kom det samme hos meg. Er bare fordi det er helt nytt at det skjer, men ingen fare lissom. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg