andreas2400 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hei. Natt til torsdag 15.03 har det vært noen jævler å stjelt litt forskjellige deler fra min 95 mod 940. Bilen sto ved alfaset. De har tatt med seg venstre hoved lykt,begge blinklysene(hvite),PPF dumpventil,TV skjerm og reserve hjul. I tillegg har de knust noen dekseler inne i bilen og i motorrommet+at de har knust en rute. Hvis noen her på forumet ser eller hører om noe mistenkelig blir jeg veldig gla for tips. Og forresten,hvis de som har gjort det leser det her: Jeg har mest sannsynlig klart å få tak i video opptak av dere,dere er politi anmeldt og videoen skal gjennomgåes. Send en melding eller ring meg på 92826745 hvis dere har noen tips. På forhånd takk. Hilsen Andreas W Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hmmm....Lurer på om det er bande her i oslo som går rundt og stjeler deler fra biler:S Edit: Vectra'en vår http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162372 Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det er nok desverre det ja. to kompiser har hatt innbrudd i firma bilene sine også nå. pluss noen verksteder som har hatt innbrudd. Det er så jåvlig irriterende men vi får håpe jævlene blir tatt!! Synd med vectraen forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 bzzzzz....! er som fluer med sota ruter og polske skilter sikkert... ikke for å være rasist eller noe, men mer frekke folk enn polakker skal man leite en stund etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Det er nok desverre det ja. to kompiser har hatt innbrudd i firma bilene sine også nå. pluss noen verksteder som har hatt innbrudd. Det er så jåvlig irriterende men vi får håpe jævlene blir tatt!! Synd med vectraen forresten. Håper de blir tatt ja! :boxers Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg