Rage Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Kult prosjekt. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Det der må være den fineste E36en jeg har sett. Den var helt perfekt! Det finnes ikke en eneste ting jeg ville forandret på. :) (Kanskje stolene, men du skal jo inn med orginalt m-interiør så) Lykke til, du har en nydelig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Azzido skrev: rått prosjekt, får håpe du får dette driftsikkert da... Det håper jeg også:D Har dimensjonert det meste for å tåle langt mer effekt,men man kan aldri si aldri. Sånn er det bare ved slike effektuttak så det får man ta som det kommer:blunk: Siter Normality is the death of personality Prosjekttråder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43929 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162746 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Pasient skrev: Det der må være den fineste E36en jeg har sett. Den var helt perfekt! Det finnes ikke en eneste ting jeg ville forandret på. :) (Kanskje stolene, men du skal jo inn med orginalt m-interiør så) Lykke til, du har en nydelig bil. Takk,takk! Interiøret er allerede montert,det er et gammelt bilde.Skal få lagt inn et oppdatert et. Bimarco'en er tiltenkt banekjøring for der duger ikke M3-interiøret:blunk: . Siter Normality is the death of personality Prosjekttråder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43929 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162746 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Rått prosjekt! hehe, fra vinstre ja... har blitt noen gromme biler derfra i det siste :D Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 RÅTT! Mye gromt i området nå ja! Regner med du smetter innom lillehammer en gang når den er ferdig ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Drit rått prosjekt..! 2 m3 motorer? Faen, selg en til meg:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Syke faen! Rå motor, perfekt interiør, strøken kaross, = misunnelse i fra hælvetedamndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Helt sykt deilig E36, men som den bimmer elskern jeg er, så synes jeg du skal fjerne plasten i bakruta og de baklyktene. Fargen er den råeste som finnes til E36 og med de felgene smeller det i buksa mi. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Knall tøft prosjekt;);) kommer til å følge med videre på denne tråden;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Vil nesten gå så langt som å sei at det er den finaste E36 eg har sett. Dette kan bli ekstremt gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 sykt rått prosjekt! har du noe budsjett eller ?:P. Blir du å se på noen treff etc? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeyS Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 helrått prosjekt! vakkert... :D lykke til videre, og du må gjerne pepre oss med oppdateringer her :ex_machin ;) Siter - Audi A4 04' x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Takk,takk - hyggelig at dere liker prosjektet:thanks Bilen er dessverre ikke så strøken som man kunne ønsket selv om den er lakkert to ganger på like mange år.. Skyldes delvis at Kaptein Krok har gjort grunnarbeidet og at Stevie Wonder har lakkert,men også at den har fått sin del av hærverk o.l...:deng :chairshot Vært litt rolig i det siste grunnet kjøp/oppussing av enebolig,men her er noen oppdateringer: Taktrekk o.l har blitt svart: Intercoolerfester: PPF-grenrør: Vannrør fra blokka konstruert: Det begynner også å trille inn litt deler igjen:m'm: Har kjøpt og montert stereoanlegg.Ikke rare greiene da første pri er :driving ,men kombinert med det originale Top hi-fi systemet i dørtrekkene foran blir det greit nok: Pioneer DEH-P55BT og 360w TS-E6996 samt hattehylleadaptere: Viktigere er det at clutchen er ankommet(sjekk prod.dato..:blunk: ): Sammen med noen klemmer: Samt luftfilter: MEN....viktigst av alt..: Ventetida er endelig over og blokka ble sendt til borring i dag! Samtidig skal svinghjul dreies og deretter balanseres sammen med veivaksel og clutch. Råder og stempler vil bli vektjustert. Får vel igjen delene i morgen,men spørs hva jeg rekker før påska setter inn.. Dessuten er justerbare kamdrev bestilt fra VS-Motor..:blunk: Siter Normality is the death of personality Prosjekttråder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43929 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162746 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Fy fan den var rå! Er en av de peneste E36 jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg