KadettC16v Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Fikk fotooppdrag av min søster (Camilla) så fikk med meg et kamera. Her er noen av bildene.. Veldig gufsent der oppe med mye vind, begynnelsen av dagen hvertfall Likte selv dette bildet veldig godt 8) Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Pene bilder! Bambo ute på isen ser jeg i sin 3000. kjørte du eller var du fotograf for dagen? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 jeg satt kun på jeg.. så fikk meg noen turer i Bambo sin Omega Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudsengen Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Takker for fine bilder fra Dagali.... Bra treff egentlig, men litt dårlig inn og ut kjøring fra depotet..ellers en kjempe takk til alle frivillige der oppe.. Skikkelig artig å kjøre der hvertfall, så en liten fare for at vi kommer igjen:) Siter OMC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 tøfft å se gode opel'er gå sidelengs.. varmer hjertet til opelfrelste uten lappen:D.. hadde det bare vært lov å kjørt der på bilcrosslisens ville jeg vært med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 tøfft å se gode opel'er gå sidelengs.. varmer hjertet til opelfrelste uten lappen:D.. hadde det bare vært lov å kjørt der på bilcrosslisens ville jeg vært med.. Det ville ikke så mange andre, om du hadde kommet der med din bilcrosslisens.. :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 hehe tenkte over det når jeg skreiv det faktisk.. men for min del hadde det vært driiit morro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg