benredik Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Jeg endelig fått ned filen IMS-SLRR.BIN Men midt under installasjonen får jeg beskjed om at install mediet er corrupt, noen flere som har opplevd dette? Filen tar nøyaktig det samme som de andre på Direct Connect. Feilen kommer på nu garage drifter v2.0_ok_120bpm.mp3 hjeeelp :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 har opplevd slike feil mange gang.. velkommen til piratverden. Er bare å laste ned på nytt Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 ja. jeg hadde skjønnt det hvis fila mi hadde en annen størrelse enn de andre, men det har den jo ikke. fant ut hvilke filer jeg manglet i "utpakket" versjon, så skal prøve å laste ned dem en dag :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg