larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Dette er nesten diskriminerende!(Hehe) Hvorfor vil dere at vi med Type-1 ikke skall ha et eget underforum på Volkswagen? Det blir for teit når dere har alle sjangere, men ikke type-1! Så nå lurer jeg? :hailvw Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Spør du meg er det for mange underforum.. Slått sammen Golf1/Jetta1, Golf2/Jetta2 osv.. - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Der sa du no jeg har tenkt på lenge, B.T.i. Skulle også til å skrive det når jeg så topicen. Altfor dårlig aktivitet i Vento og Jetta-forumene. Burde slått sammen så det hadde blitt Golf/Jetta MK1, MK2 og frem til MK3. Frem til da så er jo stort sett bilene like, bortsett fra noen få forskjeller. Fra Bora (Jetta MK4) så blir det litt flere forskjeller fra Golf MK4. "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Dette er nesten diskriminerende!(Hehe) Hehe, 8. mars er jo dagen for diskriminering :D Laget T1 forumet nå. Løp og post! :) Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Tusen takk Marius, har allerede gjort det! Kanontakk:):thanks Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg