nicolai Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 noen som har problemer med lakkflassing/rust på bakluka rundt skiltlysholderen på sedan octavia? hva kommer dette av egentlig.? har det på 1998 modellen min og har sett mange som har det samme. det er jo drit irriterende for en perkesjonist som meg å ha det på bilen da. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Samma det vel, du skal jo selge den, hehe. Det er en liten sykdom Oktavia har det, stv også. Men har ikke noe på min, ENDA hehe.. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ja men kunne jo tenke meg å fått mest mulig for den da. har ikke det problemet på rs`n heler da.er det bilde av bilen din som du bruker? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 har ikke den fronten nå nei, det er en ad-on fanger, men tror det blir den jeg skal ha, skal bytte front uansett, :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 har du ett bilde av din bil på sida her eller? har du kikka på milotec etter styling eller? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ja Har kikka litt rundt ja, men det koster jo litt og kjøpe og sende, så det blir nok den, eller noen fra http://www.carstylingtuning.com.... :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 alt gromt koster, men det er værdt det. hehe Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvetmark Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 noen som har problemer med lakkflassing/rust på bakluka rundt skiltlysholderen på sedan octavia? hva kommer dette av egentlig.? har det på 1998 modellen min og har sett mange som har det samme. det er jo drit irriterende for en perkesjonist som meg å ha det på bilen da. Har hatt det samme problemet på min 2004 modell Skoda Octavia stv.Jeg kontaktet forhandler og fikk det utbedret på garantien. Årsaken sa de at var at det manglet gummilist bak plastdekselet med håndtak og nøkkelhull i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riversen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 har hatt det samme på min 2002 , fikk tatt det på garanti. Var et kjent problem sa de på møller nord skadeservice.... Siter riv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hei, er ny her. Var på lørdag å kjøpte meg en 02-octavia TDI 110 og på denne var det bobler på bakluka. Sinkslipp vil jeg tro, men bilen min er registrert i 2001, er det for sent å prøve å få det på garanti? Vet på både audi og vw ble det utvida garanti på sinkslipp. Edit: Er forresten på hver ende av håndtaket på bakluka dette befinner seg Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Jeg har ingenting på min Octavia på bakluka,er en stv 2001 mod..Men jeg har på ene kanalen,der lakken har flasset av,er ikke mye,jeg har flekket over,men vil få fikset det ordentlig før fru vinter kommer.Salt og dritt,æsj æsj..Skal ta en prat med Skoda,og spørre de om det..Så for dere vite det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Det er vel et kjent problem med alle VAG at lakken flasser. Galvanisert karosseri og miljølakk er ingen god kombinasjon... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Jeg har ingenting på min Octavia på bakluka,er en stv 2001 mod..Men jeg har på ene kanalen,der lakken har flasset av,er ikke mye,jeg har flekket over,men vil få fikset det ordentlig før fru vinter kommer.Salt og dritt,æsj æsj..Skal ta en prat med Skoda,og spørre de om det..Så for dere vite det :) Skjekket ut dette? Har selv sendt mail i dag, så da er det bare å vente om det kommer noe fornuftig svar. Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Har vært på møller i dag. Ingen utvidet garanti på sinkslipp hos skoda, kun 3 år, men 5 års reklamasjon i henhold til kjøpsloven, og på grunn av dette måtte de ta noen biler av og til. Ikke min da det er en 2002 som er registrert i 2001, så det toget hadde gått. Men han jeg var til syns at bakruta på luka var litt for tett nedtil luka i underkant og det har resultert i at den har gnagd i lakk slik at det har flasset av litt, og skulle prøve å få igjennom en reklamasjon på grunn av dette. Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg