2LOUD4U Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei jeg lurte på om det er noen som vet hvor brede VIPER STRIPENE skal være jeg... :wonder: Eller om noen vet om noen sider jeg kunne ha settpå for å fått finni det ut :win :thanks Siter If it`s to loud, You to old ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Det finnes jo flere bredder på viper striper, noen er veldig brede og noen er mindre brede. viss jeg skulle lagd Viper-striper ville jeg hatt dem rundt 20-30cm. Men dette er ikke eksakte mål på Viper-striper, fordi det er ingen eksakte mål, de fleste finner selv ut hvor bred stripene deres skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Må vell sees ann med tanke på hva slags bil du har, ser rimelig dumt ut med veldig breie striper på en liten, smal bil...:puke: Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hvorfor folk sier VIPER STRIPER det er for meg helt uforståelig. Disse stripene kom jo på biler som F.eks AC Cobra osv, og etter min tids tabell så kom AC Cobraen før Dodge Viperen. Også kommer det store spørsmålet. Er slike striper noe pent? Mitt syn på slikt er Harry. Ikke får du noe mere hester av de og ikke vil de gjøre bilen noe penere :puke: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg