kjellabo Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hay! eg lurte på om det er mye arbeid med ledningsnettet får og skifta over fra gl til et motor?! takker for alle svar:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Alt for masse arbeid for deg detta;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellabo Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ja d eg og lura på! men viss ein me litt peiling konne svart så hadde dta vore kjempe greier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 bytte ledningsnett eller kjøpe no dyr insprut som du må mappe å styre med. ET motoren har litt svake råder så skal du ha mer en 250 hester bør du skaffe deg en 940 motor FT eller FK. og igjen få med ledningsnettet Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hold deg langt unna gamle ET-motorer. bytte av ledningsnett er ikke vanskelig, men du MÅ ha en del elektro-forståelse, og klare å lese av de forskjellige koblings-skjemaene mellom bil/motor på bilen din. Har du B230F-motor med LH2.4, så setter du inn FT eller FK-motor... sputet du allerede har er da nesten Bolt on, og krever minimalt med modifikasjoner. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellabo Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 eg har nå den et motoren så då får eg brukan og.. jo men d høres nå grett ut å skifta då:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg