pølsebrød Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hei folkens, ny her jeg. driver å vurderer en 300 te 24v 90 mod med 300 lange på telleren. er en stasjonsvogn og snakker prisklasse rundt 70 lapper. høres litt dyr ut syns jeg, men trenger litt tips omkring hva slags bil dette er. svakheter, ting å se etter, etc.. setter pris på alle svar og all hjelp håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimR Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Tja, Har nettopp kjøpt meg en 90mod 300TE 24 selv. På 104 motoren er det ett kjent problem at topp-pakningen ryker... Ellers er det jo mekanisk innsprut på den(KE-jetronic)som kan være litt kranglete. Rust rundt jekk fester i kanalene- vipp ut lokkene i kanal skjørt og lys med lommelykt... Rust på dørene(utvendig) bak plast deksla. Ellers så er det jo en 17 år gammal bil da... ting begynner å bli slitt, selv på en mercedes. Hvis ikke bilen er grise strøken syntes jeg 70000kr er drøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 70 lapper å den har 300k på nåla. syntes det hørtes veldig mye ut jeg da:P http://www.mercefreaken.com forumet er det noen som har 300-24v. hør der om de har noen andre svakheter enn de andre 124ene:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg