mekkemann Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 heisann! har kjøpt meg en audi coupè quattro -85 som er ganske så fin.. hvor mye ligger disse bilene ann pris messig nå om dan?.. hvor mye kan min være verdt?.. bilen har fått nye vakumpumper til diffene, sveist nye bakskjermer, kanaler og div plater i gulvet, så er så å si rustfri.. og alt fungerer som det skal:) et bilde: (mob cam:S) Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ca rundt 30 lapper er vell ikke så langt unna,disse ligger høyt prisa for tida,nesten unaturlig høyt. gratulerer med konge bil!:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Gratulerer med en god klassiker! Vurdert å rive av klistermerke i frontruta? :) Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 er den rustfri så er den nok verdt litt :) jeg solgte min med en bulk på bakskjermen og lakkrust for 30.000 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg