Gå til innhold

Gokjenning ved montering av turbomotor?

Ranger emnet

Enerhaugen

Anbefalte innlegg

jeg MÅTTE til volvo for full gjennomgang av min før BT ville se på den i det hele tatt. var ikke alternativ uten. alt skulle være orginalt eller tilsvare orginalt, altså at bilen min skulle være i den stand den KUNNE kommet orginalt fra fabrikk. grovere og flere stag, sintere dempere og sperra++ var bare pluss

merkelig.

da kunne likegjerne volvo tatt godkjenninga da... alt som skal gjøres står jo svart på hvitt til papirene til BT liksom. BT må jo uansett sjekke hva som er gjort, hehe.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig.

da kunne likegjerne volvo tatt godkjenninga da... alt som skal gjøres står jo svart på hvitt til papirene til BT liksom. BT må jo uansett sjekke hva som er gjort, hehe.

jeg "hadde med meg" en mekaniker på volvo og gikk gjennom bilen fra ende til annen, og viste kvitteringer på hver minste ting jeg har gjort som er relevant, det han lurte på spurte han om, så tok han en kjapp tur under med opeljernet, jeg fikk så beskjed om at girkassefestet var slappt, så det bestillte jeg med det samme, og hadde kvitteringen med til bt og forklarte at det var på vei og ville bli bytta snartest, om han følte det samme.

bt sa at de kunne se om ledninger gnissa eller lå steder de kunne skades, om noe var rett å slet ulovlig, o.l, men akkurat VOLVO, det kunne ikke dem, så derfor måtte jeg til volvo verksted slik at de tok seg av volvo delen av godkjenninga..

merkelig hele godkjenninga syns jeg egentlig. kontrolløren hørte aldri blen svive engang. og eneste han så under panseret var et kjappt overblikk 1.5-2meter ifra! reiste ret på eu kontroll etter bt, der fikk jeg feil på oljelekasje fra motor og slark i tannstang. trodde dette var sånn bt skulle sett men! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider