pIMp Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Jeg trenger litt mekkehjelp fort. :( Bor i tønsber og kan kjøre et godt stykke. Tips om bmw folk som liker og skru på kvelden motas med takk :) Send pm eller post her Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 hva trenger du hjelp til og hvor fort? Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 en M5 motor som ikke vil gå ordentlig. Bilen min har avtale hos Dr_Asim på fredag :) (hvis jeg kommer så langt), så jeg håper alt ordner seg da :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg