saab9000 Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hei! Igår fikk jeg da min første bensin bil på døra. Bilen er en FG Onroad Touring. Jeg fant bilen på dette forumet. Og tenkte jeg kunne slå til på denne! Bilen er hel og fin. Men litt slitt i karosseriet(Renault) ;). Det jeg kommer til å gjøre med den er: Å kjøpe failsafe, et nytt karosseri til sommeren, kanskje Venom speedometer og noe annet snadder :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Fy faen så rått! Jeg vurderer FG bil selv.. da jeg er lei av de små nitrobilene som er DYRe å holde i drift, og bare må skrues på :P Grattulerer med ny bil! :) Går bilen bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Fy faen så rått! Jeg vurderer FG bil selv.. da jeg er lei av de små nitrobilene som er DYRe å holde i drift, og bare må skrues på :P Grattulerer med ny bil! :) Går bilen bra? Takk for det :) Ja, de er tøffe. Skjønner deg veldig godt at det er mye skruing og lite kjøring på nitro bilene. Jeg har ikke fått prøvd den ennå, for det er snø føre her. Så det kribler i henda etter å få starta og begynt å kjøre. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Har litt lyst på Audi A4 karosseri til den :) Hadde vært fett Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 kommer vel til å se deg på geiteryggen til sommeren, eller hva:thumb Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 kommer vel til å se deg på geiteryggen til sommeren, eller hva:thumb Du gjør nok det da :) Kjører du også eller ? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg har veldig lite peiling på rc biler generelt, hva står FG for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg har veldig lite peiling på rc biler generelt, hva står FG for? Etter det jeg har fått vite så står det for Frans Grosher. Som var navnet på Grunderen. Mer vet jeg ikke.. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Du gjør nok det da :) Kjører du også eller ?kjører mer på hobby basis jeg, Rock Crawling er mer min stil har ikke fått tak i en ennå men har fått noen priser fra XL modellhobby i Porsgrunn da Her er det en link som det er noen bilder/filmer på. (er min egen tråd) http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=5572&sid=62aa058e147b99215d816b17dffc6579 Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 kjører mer på hobby basis jeg, Rock Crawling er mer min stil har ikke fått tak i en ennå men har fått noen priser fra XL modellhobby i Porsgrunn da Her er det en link som det er noen bilder/filmer på. (er min egen tråd) http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=5572&sid=62aa058e147b99215d816b17dffc6579 Ja, okeii. Jeg syns ikke det ser så tøfft ut. Jeg må ha noe som bråker og går fort, hehe. XL Modellhobby ja. Har ikke vært der ennå, men tar nok en titt snart:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 har en som ligner på denne her jeg nå da,bare det at min er Rosa. her er det et saab karosseri du skulle ha hatt, eller hva Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Stemmer:) Men rosa da, hehe! Jeg liker ikke helt det karosseriet. Men får leite videre ;) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Stemmer:) Men rosa da, hehe! QUOTE]ja har du noe imot det eller:deng Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Neida, ikke noe imot det ;) Host Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg