ailenrock Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Noen som har bilde av dette? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det disse du var ute etter? De er i 20" på den der... Men du får jo inntrykk av hvordan det vil bli! FETT i mine øyne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det disse du var ute etter? De er i 20" på den der... Men du får jo inntrykk av hvordan det vil bli! FETT i mine øyne:) en av de kuleste fireren jeg har sett :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 en av de kuleste fireren jeg har sett :) Da mener du selvfølgelig etter min!?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da mener du selvfølgelig etter min!?:P jaja, kan sjønna det :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Halla, skal ha 20 på min. Men hvor brede må de være? Vis det skal settes på 20? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Skal selv sette på disse felgene bare den snø`n forsvinner :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Skal selv sette på disse felgene bare den snø`n forsvinner :) Disse felgene er helt råe på Golf IV! :thumb Har du noen bilder av dem på bilen din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Disse felgene er helt råe på Golf IV! :thumb Har du noen bilder av dem på bilen din eller? Nei, har desverre ikke det. Felgene har ikke vært montert på bilen ennå, men du kan tru jeg gleder meg! :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hvordan er det egentli å kjøre på 18" på en golf? sporer det mye? er snakk om 225. Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Har de felgene på min jeg, det er 18" Syns ikke det var noe vits å sette på større for da blir det bare større risiko for skakke felger om man treffer et hull i vegen.. For det er jo nokk av de her i dette landet.. Sku så gjerne fått senka den mere å men det er jo trasi det å på norge's elendige veger...:angry: Men her er ivertfall bilde av min.. Å til deg som spurte om det sporer med 18", 225 syns jeg ikke det, ikke noe som gjør noe.. Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Se der ja. Flott bil:) går for 18" jeg også. Må bare få solgt vekk den teite mopeden min først. Takk for bilde :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Btw, hvor har du kjøpt baklyktene? Pris? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hvordan er det egentli å kjøre på 18" på en golf? sporer det mye? er snakk om 225. Ikke noe problem.. 18" funker fint på golf, 19" også for den saks skyld.. Har selv kjørt 3 sesonger med 235 og har ikke sporet noe.. :) Er bare å smelle på 19" med engang :) Noen uker med 18", så vil du ha noe større :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det tror jeg på :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg