black_sheep Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hepp, Har en 95 modell 80 cab. veldig lysten på å få meg denne s2 fronten. men hvordan er egentlig det med montering, er det kun den nederste (svarte plastikken) som jeg bytter ut da? eller er det hele frontfangeren? Også, er dette noe man må lete etter brukt? da jeg regner med det koster en del hos f.eks albjerk? Ca.pris? også ny her på forumet, gleder meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magggi Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 du får kjøpt org. s2 front hoss audi koster litt over 7000,- det er hele fangeren... Siter VW Golf 1 Cab 1982 (solgt) Volvo v40 2002 (solgt) Audi 80 cab 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black_sheep Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Okei, det er hele altså..har blitt fortalt noe annet. Finner ingen steder brukt.. hvor fant du din da Mommern? 7000 er jaggu mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersholm Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hay Jeg har en RS2 fanger og den passer,men tåke/blink lysene passer ikke du må ha rs lykter, de er veldig dyre og fåes kun i orginale tror jeg. du kan kjøpe uorginal rs2 fanger hos norskbildelesenter.no. Jeg lurer på hvor jeg får tak i hvite blinklys til de orginale lyktene som sitter i fangeren?? Du kan sikkert kjøpe RS2 fangeren min for en billig penge, den er litt ødelagt med noen sprekker, men det kan fikses med litt sparkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Fås kjøpt hos en haug nettbutikker. Og hos møller;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg