HotNut Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Selger denne "leppa". Den har litt riper, men de er under fangeren. Gi bud :) Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sæther Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotNut Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 pris?? 500? Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hvor i landet befinner denne seg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotNut Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hvor i landet befinner denne seg da? Trondheim Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Denne passer ihverfall ikke på noen Audi for de som lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_2_ Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 er fangeren solgt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CsViRuS Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 er fangeren solgt?? Jeg har en lik fanger og selge i tilfelle.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg har en lik fanger og selge i tilfelle.... hvor mye skal du ha for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 solgt eller:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 kødder du ? 3 år sidn ! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg