HoaxiePowah Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Litt info først.. Kjøpte bilen i 2002 var da orignal men fikk da lyst på noe mer. Bilen: 1997 modell Rullet snaue 172 000km akkurat for øyeblikket 1.6 101hk CSA Gladiator 17" Felger Blanke blinklys på sidene Chrome speil Rieger "S3 look" frontfanger Original S3 bakfanger S3tuning sideskjørter Facelift baklykter (ikke på bildene,nye fra iår) "Dummy" eksoshale JE Design takvinge (blir montert til våren) Originale Audi TT pedaler (ikke montert enda) Muligens til salgs til våren. Spørsmål--> PM eller mail dahoax@broadpark.no Her er ett bilde av hvordan den så ut sist jeg tok bilde (sent i høst) Og noen kjørebilder fra litt tidligere (S3 merket i grillen er altså ikke på bilen lenger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Knall fin bil!! Hva med facelift lykter forran og litt senk? Det er kanskje i planene? Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Knall fin bil!! Hva med facelift lykter forran og litt senk? Det er kanskje i planene? Jah den skriker etter senk ja;) Men skal vente til etter EU kontrollen med det. Facelift lykter forann er i bestilling:) Siden jeg ikke er 100% sikker på om jeg skal beholde bilen enda så vil jeg ikke for mye nytt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg