lasse-86 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Noen som har bygd om fra snekke til tannstang på 142? mye jobb? hvem bil er det greiest å hente deler fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Skal du bare bygge om til tannstang skal tannstang ifra 240 passe. Men skal du tannstang og servo vet jeg ikke svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 takk veit ikke om det blir med servo, men hvis det blir så har jeg el-servopumpe jeg skal bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 takk veit ikke om det blir med servo, men hvis det blir så har jeg el-servopumpe jeg skal bruke. jupp.servotannstang ifra 240 passer iallefall ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ingen ting er umulig, det er bare noe som tar lengre tid!:thumb Jeg har jo bygd om forstillinga mi i tillegg, men jeg har Ascona B tandstang på min! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ascona b ja.. har du bilder av ombygginga di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ascona b ja.. har du bilder av ombygginga di. Tja, har jo det, men hjelper deg vel ikke så mye da jeg regner med du ikke har tenkt til å gjøre tilsvarende mye jobb...:tannløs: Tidlig i prosessen.. Men alt er mulig! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 bilen skal muligens brukes i rcn så det er ikke umulig det blir lagt ned litt jobb og bygge om med tårn foran. takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hmm, spennende! Kom med noen bilder! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 har ikke no bilder av bilen. står lagret i låve. skal begynne på den når det blir varme i været. bilen er rust sveiset og er egentlig så bra at den kan brukes på veien, veit ikke helt om jeg bruke den i rcn. eneste jeg veit er at jeg skal ha en 16v motor i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg