TheMadDog Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 HEI! Jeg har gjort den super glupe ideén og gjøre innkjøp av bilstereo i usa, PÅ NETT! Vel har fått saken og satt de i bilene(bestilte to sett av alt) Kjøpte to sett 6x9 PG et frontsett hi fonics to pioneer spillere to PG 2 kanalere 2x125W en JBL monoblokk 1200W en PG monoblokk 1500W Alt ser ut til og fungere bortsett fra at jeg ikke har lyd i den PG blokka, så den skal innsendes igjen, har snakket med PG usa og de mener det er bare og sende inn. Men så har jeg støy, slik fordømmra dynaomstøy! Mest på frontsettet men og litt i suben, dette kommer sikkert av at utgangen på spilleren er mongo? Men når jeg jorder utgangen i spilleren forsvinner støyen, men og alt av lyd i frontsettet. Spørsmålet er: skal jeg sende inn tokanaleren og? eller bare spilleren og blokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hvilken utgang snakker du om her? høyttaler ut, eller linje ut?? er det linje ut, så er det jo merkelig hvis begge spillerene har samme feil... Jeg tipper på en koblingsleif ett eller ennet sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Njaaa.. tviiiiiler! Jeg kjører 6x9 ene rett fra spilleren. Frontsett og sub til forsterkere. Kan ikke ta feil på dette. Er jo kun strøm, signal og høytalere:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hehe, ja hvis du mener det så... Har du bra kabler, bra sammenkoblinger, bra jording osv osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jepp, har gjort dette mange ganger, er innenfor elektro av yrke. Forstår bare ikke hva faen det er som gjør dette her :/ Jeg leker ikke butikk så kablene er litt underdimensjonerte:P 50mm inn, 25mm fordeling til to amp å en cap.. Betalte også fett for de signalkabla Feilen ligger i spilleren og kansje i den tokanaleren? Er bare den jeg er usikker på:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg