Stress87 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 bilen har oppført seg litt rart de siste ukene. vær gang jeg svinger til høyre mens jeg har litt frat på bilen føles det ut som om jeg har lite luft i dekke(som om den glipper litt) mens når jeg svinger andre veien går alt fint. idag tidlig da jeg skulle løse bilen mens jeg svinkte til venstre sa det pang. (som om noe knakk) jeg klarte å kjøre forsiktig hjem igjen ca 200 meter. no har jeg jekket opp bilen og kjent om det er slark eller andre rare lyder, men fant ingen ting... hva skal jeg gjøre? hva kan være gale? takker for svar. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg syns nå bilen din har vært rar lengre enn som så. Vibrerer jo i hele bilen når du løser den, uavhenig av turtall. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hehe. det e bare kjøringen min :p neida. det kan sikkert være noe som er fryktelig gale. ikke vet jeg Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg lurer på om det er motor feste som har hoppet av! skal det ikke være en skrue her? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 kan jeg kjøre med bilen til verksted med knekt motor feste? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 kan jeg kjøre med bilen til verksted med knekt motor feste? Det går nok bra, men er jo en smal sak å fikse det selv da! jekk opp motoren litt. Motorfestet sitter med en umbracko skrue fra undersiden. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hvor skal jeg putte jekken for å jekke opp motoren? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Bunnpannen eller noe! :P Vet ikke hvor mye den tåler på Golf... Det forklarer jo hvorfor det rister så jævlig når du løser den... Jeg har sagt det flere ganger, men du sier du bare choker den... Nja!!! Fint at det ikke var noe mer alvorlig da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 sett den på bunnpanna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 no e den ivertfall fikset.. går som en klokke!:D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg