jorglove Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 http://www.bilnorge.no/pdf/1998_-_BRUKT-TESTER/08-98_Volvo_740.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Sjekk også takluka om det er det på bilen. Sjekk om bagasjeluka lek, må ofte justerast, da den står for høgt. Sjekk om ventilen ved føtene til passasjer og fører lek. Sjekk dørene, vanlig plass for rust på eldre modeller. Cromlister? Skjuler ofte rust. Rust under batteriet? Dempere og fjører er ofte slitt på desse bilane. Tankmålern fungerer ikkje. (irriterande) Vifta til varmeapparatet lager ofte lyd. Låsen til hanskerommet er ofte ødelagt(bagatell, men har skifta 3 stykk sjølv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hardikoppling krana til varmeregisteret hjulbuer ( rust ) vannpumpe. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 andreasH:.....Sjekk om ventilen ved føtene til passasjer og fører lek...... Plukka ned interiøret i går å der lekte det vann ka e skal gjør for å tette/fikse det. Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Rust i rammevangene. Disse ruster fra innsida på 740 grunnet feilplasserte dreneringshull. Rust i reservehjulsbrønnen. Oljelekkasje på simmeringen bak veivakslinga. Drypper olje mellom motor og gir, gjelder forøvrig alle b230'er med 200+ km. Raporten i første innlegg er forøvrig 9 år gammel. Tror nok disse bilene her har fått gjennomgått litt i perioden der. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-power Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg kjøpte meg 740 men defekt bensin måler men nå funker den :S Siter moped råner,, volvo entusiast :) 1.stk Volvo 142 1973 mod=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg kjøpte meg 740 men defekt bensin måler men nå funker den :S Heh, samme gjorde min, men så ramlet bilen ned fra en løftebukk (ikke spør :D) og så begynte måleren å fungere. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg