Elisabeth Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Det blir bra! :) Jeg var redd ett øyeblikk at du var av de somm kappet... he he... :) Ikke andre bremser?? ( Blir veldig pent gjennom felgene! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Det blir bra! :) Jeg var redd ett øyeblikk at du var av de somm kappet... he he... :) Ikke andre bremser?? ( Blir veldig pent gjennom felgene! ) Nei det blir kun skiftet klosser. Kunne tenkt med andre skiver ja, men kontoene sier nei. Går en del til stereoprosjektet enda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Da har bilen fått nytt senkesett og nye felger :) Var til Biltilsynet i dag å fikk godkjennt begge deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ble drit fint med felga!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Jeg har ikke turt å prøve å godkjenne felga ennå jeg.. Men det gikk lett? :) Dimensjon og sånn har du da? Kanskje det er håp for meg også... Hvordan går det med stereoen da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 det blei fint.. nice bil =) jeg har heller ikke godkjent felgene :P hehe.. men bora skal kunne bruke dem da.. dissa som jeg kjøpte dekk av i fjor sjekka det..jeg har 235/35/19-- Sorry OT Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ble drit fint med felga!! :) Takker :) Jeg har ikke turt å prøve å godkjenne felga ennå jeg.. Men det gikk lett? :) Dimensjon og sånn har du da? Kanskje det er håp for meg også... Hvordan går det med stereoen da??? Leverte kun de nødvendige papirene for å få godkjennt senkesettet. Ha noterte bare ned dim. på dekk og sjekka mot en tabell tror jeg. Var null problem. det blei fint.. nice bil =) jeg har heller ikke godkjent felgene :P hehe.. men bora skal kunne bruke dem da.. dissa som jeg kjøpte dekk av i fjor sjekka det..jeg har 235/35/19-- Sorry OT Stagen Bare å bestille time det :) Null problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg