Gå til innhold

Concerto Knas!!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

var en liten tur ote og rulla natt til søndag..det skulle jeg ikke ha gjordt..

det det ente med var en seriøs breisladd (ikke med vilje vel å merke)

og et bøyd bakhjul..

så nå står bilen med en ca 20 graders vinkel på høyre bakhjul.. ikke morro!!

kan si det sånn.. jeg liker ikke sånna nylagte striper i veien.. samme type de bruker på overgangs felta.. og når det er våt ute..hehe..da er de faen så glatte..spess når de er nesten helt nye!!

handlingens forløp: kom kjørende ute på tjøme,var på vei tilbake til byn..holdt farten grunnet regn.

kom bak en bil som holdt 50 i 60 sona og jeg tenkte at jeg bare sku legge meg bak han..hadde det ikke travelt..

så blinker han til høyre i begynelsen av en slette,jeg trudde han sku ned så jeg bremsa..men han fortsatte og blinket så igjen..da tok jeg hinte om at han ville ha meg forbi..ga på fart igjen.. kom vel opp i ca 80...

kjørte forbi og begynte å bremse ned.. men svingen kom for tili (ikke serlig lang slette) og jeg fant ut det at om jeg fortsatte å bremse i svingen så kom det garantert å gå te helvette...så jeg slapp opp bremsen igjen..

kikka ikke på speeden men tipper jeg holdt mellom 65-75 km/h..

kom inn i svingen og kjente det begynte å bevege seg litt.. så kom de jævla stripene..da kom ræven som et skudd.. er snakk om en venstre sving forresten..kontra som faen..fikk snudd bilen..vilket ikke var bra..hadde da kurs mot et hus.. fikk kontra på nytt og skar over veien i motsatt kjørebane.. kasta hue til høyre og ser jeg har rett kurs mot et jævla skilt..bare satte meg til ro og venta på smellen.. kom et lite dump og jeg sto stille..

stoppa motoren og gikk ut for å se på skadene..hørte hvesing og trudde jeg bare hadde pungtert..men fant at hjule mitt sto i 20 grader ut.. hadde ikke treffe den stanga da..men steinkanten rundt stanga hadde knerta hjulet..faen..

det her skjedde forøvri klokka 01-01:30 om natta..

så nå står bilen min på en parkeringsplass på tjøme og jeg ska se om jeg får henta den i dag en gang..

så nå blir det nye felger og nye dekk.. om støtdemperen har tatt kvelde så blirre 4 gule..

men jeg håper det blir minst muli som må byttes..

flaks jeg har forsikring på saken..

er mest gla jeg ikke traff noen andre.. hverken bil,mennesker eller dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bilen var kommet når jeg kom ned til honda sjappa.. ups.. men det gikk greit da.. han ska sjekke over bilen nå i morgen eller noe sånt.. og jeg må inn te forsikringselskapet og si i fra..jeje..

men han mekanikern skulle knipse bilder for meg.. og sende dem på mail.. så når jeg får dem ska jeg legge dem ut her??

kommer vel i morgen eller no sånt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

blir nok ikke det.. får fixa den så.. men får nye sommer felger da.. 16" på 205/50 (eller 55..husker ikke i farten..)

muli jeg får satt på potta jeg fikk av robert oxo.. det vet jeg ikke før jeg henter den..

men jeg har lyst på ny ja..men det er ikke lett når man er student og har dårlig råd..hehe..

får se te sommern..eller høsten igjen..

må jo få prøvd bilen med nye felga og potta..hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..men til gjengjeld så bor du heme hos a mor..betaler ikke en dritt for å bo der..du har ikke div regninger å betale (inkasso vel å merke) og du kjøper ikke egen mat (utenom når du lever på rullebabb da..hehe)

og du har en jobb.. er ikke lett å skaffe seg en jobb når man sitter på skolen til 16:30 eller mere pr dag!!

på det værste så sitter vi på skolen til klokka 17:30

slit å sitte på teknisk fag skole azza!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

update: JEG HAR DEN SATANS BILEN ENNÅ!!! :( :( :( :(

har vist seg å bli et problem å bli kvitt den!! hehe

men, så har jeg ikke prøvd så aktivt heller da.. hatt et par annonser ute, men ikke noe svar!

og nå er det vel bare høggern som vil ha den..hhe (selv om den ennå er hel og pen, med kun lite hull i baklykta (lyser ennå) og litt små rust av feil!) hehe

*nei, ikke salgs post...hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider