Aleksand3r Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det er ikke en orginal spiller, men hvis jeg moterer høytallerene i døren der hvor orginal høytalerene sitter der er det vell ikke så mye fuktighet? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 nei, der er det (forhåpentligvis) ingen fuktighet, men tviler jo på at du får plass til delefilteret der i tillegg til høytaleren.. Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Kan jeg ha delefilterene bak spilleren? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Kan jeg ha delefilterene bak spilleren? hvis du har plass og ingen av terminalene kommer i kontakt med noe annet som fører strøm, så er det greit. det betyr vel også kontakt med spilleren som jo er jordet, (tror jeg, ikke helt sikker på hva som ville skjedd, men neppe noe pent) skal ikke så mye til å smelte ett delefilter gitt. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg