Gå til innhold

Audi 2,2 5E motor selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har en 10v audi 2,2 motor til salgs. Sugemotor med innsprøytningsdyser og noe elektrisk.

Selges rimelig

83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så mye jobb å modifisere, kan tenke meg at det er det. Men det går jo sikkert greit hvis du hadde fått tak i en skada Audi 90 2.2 eller coupe 2.2, Det blir sikkert så mye småplukk at det blir vanskelig å få tak i alle delene billig kanskje.

 

du kan jo vurdere å selge bilen å kjøpe en Audi 90 eller Coupe.

Får en grei en for 15-20k.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by torgeirlo

hvilke muligheter har jeg i d hele tatt til å skifte motor til noe større. nå har jeg en org. motor på 1.8 l og 115 h

 

GTE motoren er så og si samme som GTI motoren, så jeg tror du kan bruke de fleste motorer som passer i en Golf GTI. 1.8i 16v, G60, 2.0i 16v... Innsuget sitter på andre siden da, får du tak i en motor (evt. innsugsmanifold) fra en Scirocco så passer det bedre. Men skal ikke si 100% sikkert at de motorene passer, men jeg tror det.

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår