Aron88 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Jeg skal ha nye dører på min 86 modell GTI. er det da 88 og oppover som har de "nye" dørerne til en golf 2? er det bare å skru den gamle løs fra hengslene og så sette på den nye..uten noe mer problemer? på fører siden min så er det et lite problem da.. i dag så jeg at den "knotten" som stikker ut som dør låsen skal gripe rundt har rust rundt seg og er bøyd.. hva kan gjøres der? sveise rundt og forsterke litt? takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 dørene passer rett på. er bare og skru av boltene på hengslene og løsne den som gjør at døra står oppe. ser nok ut som du må sveise litt der. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 okey.. har en kamerat som sveiser. men skal jeg bare pusse ned rusten og sveise over da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 er det noen som gir meg hjelp angående lakkeringa av disse dørene? Send PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Samme rust problemet har jeg også på førersida. Snodig greier egentlig.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg