KMikke Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 bilen ble pusset opp å lakkert i fjor. sitter supersprint eksos og kent kams på den. noe styling også, kom med bud:) har bilder også men greier ikke legge dem inn:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastrope Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 sender du meg bilder? duppsko@kardemommeby.com Siter 2001 Audi S3 X-1992 Golf VR6 X-1995 Golf VR6 X-1986 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 pc min er klikk. får hverken kommet inn på msn eller hotmail. hmm. noen som vet åssen jeg får lagt inn bilder her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154911 Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 http://i173.photobucket.com/albums/w47/kmikke/Bilde002g.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hva er ca prisen på denne då?..20? Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hva er ca prisen på denne då?..20? hvis du er intressert så kan vi diskutere pris.de fleste bare spør å spør så blir det aldri noe mere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 int jeg,men har du fler bilder?å slags pris hadde duh tenkt deg? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 int jeg,men har du fler bilder?å slags pris hadde duh tenkt deg? har ikke flere bilder desverre. hadde tenkt meg 25 for den. sitter helt nytt senkesett 60mm med dempere. også trimkam,justerbart kamdrev og supersprint eksos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 eu ok el? rust? byr deg 15t Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 eu ok. rust? den er ny lakkert og da er det vel ingen som lakkerer over rust går jeg ut ifra. og når den ble lakkert så var det ikke noe rust på den da heller, bare kanalen som ble skifta. 15t kan du glemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 kan jeg bare få kjøpe badlocken? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 er ikke badlook det der. helt vanlig grilllist bare. og skal ikke selge deler selger hele bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMikke Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 ingen som er intressert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg