sp0ky Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Mye tøft=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Forresten jeg vært å på andre runde i Thailand D1 idag, du kan vente det noen fete bilder derifra, tror tilogmed det er med noen Bitches....:sombrero: Vi venter fortsatt på bilder av noen smekre Thai-damer. Ikke sånne norske "jeg skal ha"-jenter, dem er jeg lei av. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Vi venter fortsatt på bilder av noen smekre Thai-damer. Ikke sånne norske "jeg skal ha"-jenter, dem er jeg lei av. Ta bilder av sexy dame klarer jeg ikke, jeg blir bare stående å sikle:uhhmmwhat?: Men dere kan jo sikle på kurvene til denne Ubersexy`e børsa: Mens jeg fortsetter på eksamenslesingen:hide Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 den var syyyyk rå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 den var DIGG! Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Skulle fjerna vingen,og kun hatt på TypeX-spoileren,skulle også fjerna de lyktene til originale 200sx-lykter,DA hadde den vært perfekt. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Men for noen kurver den hadde! MmmMm! Sexy! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Og beste motoren:blunk: Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 er det bare jeg soms tusser på str på turboen den bilen hadde? Damned!!!! :D Men ja 2 vinger på en bil er ikke pent.... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Med de svulstige linjene feite felgene og den deilige motoren hadde det blitt dumt uten en pen monstervinge! Tror jeg kom rett inn i photo session... Kan ta med en bil til fra driftinga som skilte seg litt ut... Hmmmmmmmmmmmmmmmmm en bmw 5 serie med Hovercraft Kit:confused: :watchout En titt oppi det hellige forsvarer hoverkraftkittet, pent plasser finner jeg en 1jz.... Resten av bildene både fra time attack og drifinga vil dere finne i den tråden jeg har linket til tideligere. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 en bmw med en japse motor? Nesten like ille som en mustang med japse motor.... Skremmende... Og faktisk litt fornærmende. Men la bildene komme! Kule bilder. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Synes den bimmern der er ett godt eks. på hvordan asiater kan bruke motorene sine i hva som helst :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Ey yo Nikko, kommer du hjem imorgen? :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Ey yo Nikko, kommer du hjem imorgen? :D Jess stemmer det! Tar flyet i kveld, lander på Gardemoen rundt ett på torsdag, lurer på om det kanskje blir grillings på Sandvoll. Skal uansett ta en runde rundt! :hellothere: Jævlig lenge sia sist:cheers: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Har mye mer, men har ikke hatt ork eller tid til å legge ut noen.. Men her kommer det iallefall noen, pen evo med karbon hood i Hua Hin, Thailand: En av "Råne" bussene: Pen Boble, også i Hua Hin: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg