mcbanan Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Kult! Må ta meg en sånn tur selv. Ta mange bilder:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Bjarne Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 dette var en utrolig kul tråd. digget den gullfargete pickuppen der.... hvorfor går det ikke å importere den til norge? Siter x-biler: VW golf 2 BMW E36 Opel Calibra, astra gsi og corsa Audi TT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Kult! Må ta meg en sånn tur selv. Ta mange bilder:) Andbefales. Har fungert veldig bra dette opplegget her, digg aa reise samtidig som man gaar paa skole dette var en utrolig kul tråd. digget den gullfargete pickuppen der....hvorfor går det ikke å importere den til norge? Fordi de ikke blir solgt i europa. Bortsett fra til england. Rattet er paa feil side ogsaa. Blir Sikkert ikke lett aa importere og godkjenne de i dette landet Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Litt USA: Likte toyota sitt "Cali" merke Scion: Scion Xb, de var ganske fete med skikkelig senk og rims, men klarte aldri å få bilde av en feit en: Eclipse: Sjekk vifta: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 veldig kul tråd..... og takk for att du gidder og poste fine biler til oss som sitter i kalde norge..... :pray :sombrero: :respect Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Hvet du vilken bil denne typen er bygget på ,det orginale chassi??jett 1 gang :) hva er det jeg har 3 av hehe :) Omega B, PS, ha en fin tur videre.! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 syns det er litt for mye bilder av biler og slik... WHERE ARE ALL THE BITCHES!?!?!! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Got Air? Må jo ha med en liner.. Usa har WM i digre hjul..... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hvet du vilken bil denne typen er bygget på ,det orginale chassi??jett 1 gang :) hva er det jeg har 3 av hehe :) Omega B, Forskjellen er vel bare at holden setter v8 på chassiet.. WHERE ARE ALL THE BITCHES!?!?!! The Cars are the Bitches did`t you know that......babyhmm? Thailand Fet Jazz Go gammel jeep... Hvordan er det mulig å lage så stygg bil? *Bling*Bling* Toyota: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 avventer ennå bilder av no spreke damer.. dere kanke alle være en gjeng med homser som har reist vel+? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Kul tråd Nikdev! Virker som det hadde vær artig å tatt seg en sånn tur ja. @sugekopp: ikke får å høres slem ut, men du virker fryktlig negativ Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 ha vet litt slemt sakt de jam ;) men han er jo inne på noe da..! dra på strippe klubb eller no å ta bilder der om de går ann :P har så lyst å reise asså..! virker så fett :D keep up :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Forskjellen er vel bare at holden setter v8 på chassiet.. The Cars are the Bitches did`t you know that......babyhmm? Thailand Fet Jazz Og den heter vell mere FITTA der borte vill jeg tru.... :phatyo Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Og den heter vell mere FITTA der borte vill jeg tru.... :phatyo Dem heter faktisk jazz her nede også.. Er bare Japan de har fått det kledelige navnet.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 avventer ennå bilder av no spreke damer.. dere kanke alle være en gjeng med homser som har reist vel+? Jeg holder damene for meg selv jeg mister:knock: Forresten jeg vært å på andre runde i Thailand D1 idag, du kan vente det noen fete bilder derifra, tror tilogmed det er med noen Bitches....:sombrero: Teaser.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg