golf2"turbo" Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 vurderer å kjøpe meg en forester hva bør jeg se etter på feil og lign? rust? og hva kan jeg forvente å få for ca 150000kr Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 ingen? Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 ingen nå heller?? Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hei. Hvis du går ned på siden her og trykker på visningsmuligheter og da bytter fra siste måned til siste året så dukker det opp noen tråder :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg