Mazda Skrevet Februar 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2002 Hei er det ingen mazda fans her????bare lurer på om det er noen 323f eiere her ute og går håper på å treffe noen og dele erfaringer rundt denne bilen. Yes håper å se noen her bye bye bye................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2002 ikke 323f nei,men hadde en 87 323 4*4 turbo med gpa motor for en stund siden,hissig liten loppe det ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 jeg er Rotasjons fan..... RX7 :p yodude yodude 323 ja...morsom bil det... er en kar som har en kul en på strømmen... front montert intercooler og hele pakka... vii! bare vent... kommer nok flere etter vært Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 :D Heisann det er jeg som eier mazdaen du snakker om... hvis det er den røde? Takker og bukker for positiv kritikk.... PS! Er en stooor mazda fan heheh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 haha. så jævlig bra. da har du sikkert sett oss med den reklamebomba audi'n for crazydriving og den sorte audi'n med masse lyd. kanskje vi skal begynne å kompis-flashe til hverandre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 mrhappy,kunne du ikke lagt ut bilde av leketøyet da for oss som ikke har sett den:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 den er ganske strøken skarru se.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Her er bilen min... Litt møkkete.... også mangler gitteret i høyre hjørne+ frontleppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 doh OOOOOPPPPSSS!! hehe... typisk stort bilde, men det gjør vel ikkenoe håper jeg... Her er et bilde av stempler og råder som jeg bruker i motoren min... (håper dette blir litt mindre) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Stempler?? Hva er det? :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2002 GT-X det, er det ikke? Går det noe bra da?:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 1, 2002 Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 Sitat Originally posted by MrHappy doh OOOOOPPPPSSS!! hehe... typisk stort bilde, men det gjør vel ikkenoe håper jeg... Her er et bilde av stempler og råder som jeg bruker i motoren min... (håper dette blir litt mindre) :) strøken bil! her er en link til min. Du er jo også endel innom Minuttburger med antaglivis dama di :cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 1, 2002 Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 aha.. den har man vel sett på diverse mandagsmøter mener jeg å huske.. :) (323'n..) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet April 15, 2002 Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 Hva står baki garasjen til høyre der? :confused: Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Hmmm... hvis jeg ikke husker helt feil så er det en sierra xr4x4 eller noe sånt... Ihvertfall et ford. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg