KinG^KaoZ Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Lurer på om det stemmer det Jeremy sa heelt i slutten av episoden, når de gav vekk bilene. Liker ikke helt når de har endel staged greier, for da begynner jeg å tvile på alt. Men utrolig bra episode :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Lurer på om det stemmer det Jeremy sa heelt i slutten av episoden, når de gav vekk bilene. Liker ikke helt når de har endel staged greier, for da begynner jeg å tvile på alt. Men utrolig bra episode :) Han sier på slutten av hele den roadtrip-episoden (anbefales å se!), at en advokat kom bort til Jeremy å ville saksøke han fordi han hadde oppgitt feil årsmodell på Camaroen da han ga den vekk. :p OG, James fikk ikke gitt vekk bilen sin engang. :respect Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg