Burn Out Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Hei selger mine helt nye angeleyes pga feil karosseri type, disse er till 92-95modell HB civic, men jeg har sedan! Link til salgstråden;) http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=21929 Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ingen som er intresert?? Tar imot hva som helst av bud så lenge det er lit normalt..:) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 er dem godkjent her i norge?e merket eller no? har en kompis som mulig er intressert,han har en 93 mod civic cupe vtec dem passer vel på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ja dem skal passe på coupe og HB.. kan skjekke om dem er e merket seinere i dag. mener dem er det! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 fant ikke noe e merking på lyktene, men hvis han tenker på det under eu kontroll eller lignende så kan han jo bare bytte lykter på kontrollen, det tar ca 5min og bytte alt :) Han for også med pærer, exenon look på fjernlysene og vanlig på kjørelysene, så er det exenon look på angel ringene! griiise fett når det er mørkt ute!! Men du får bare si ifra om han er intresert da, og bud tas imot =) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg