Audimaaan Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Da har jeg endelig funnet meg bil etter mye rot og surr Planen var egentlig å hente en i tyskland,hadde jo funnet meg et par jeg hadde lyst på der nede,men de ble solgt før jeg engang rakk å tenke på hvordan jeg skulle komme meg nedover Det var da denne "hærligheten" dukket opp på blocket i Sverige. Ringte å snakket med selger (en nordmann bosatt i Stockholm) og vi ble enige om pris og div...Neste kveld satt jeg og en kompis oss på sæfflebussen og humpa nedover mot Stockholm Neste morgen sånn ved 7 tiden var bilen min Ble riktignok litt dyrere enn hvis jeg hadde funnet en i Tyskland,men den er verdt vær kr :tannløs: Bilen: Vw Golf R32 2003 Mod. Reflexsilver metallic 3,2 V6 241hk 4Motion 42000km Xenon Manuell,6gir Kønig racing stoler i helskinn Kjørekomp. Regnsensor Carguard alarmsystem (Styres via mobilen) Profftonede ruter rundt hele Åpent filter Chip fra Tuning chip Hella Magic color baklykter. Sitter org. 18" R32 Felger på med Nye nokian haakapelitta rsi piggdekk på. Stereo: Spillern: Panasonic CQ-C8803 Frontsystem:Jl audio zr 650csi (Evolution serien) Bak: Jl audio zr 650csi (Evolution serien) Sub: Jl audio 12W7 Forsterker til front og bak: Jl audio 450/4 (Slash serien) Monoblokk til Sub: Jl audio 1000/1 (Slash serien) 2 Audison kondensatorer (1f) Audison kabler Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer!! Helt nydelig!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Takk takk,ikke så bra bilder men...kommer noen bedre bilder når våren kommer og sommerhjula har kommet på:spin Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 grattis. kongebil. vil ha! hmmmm....... :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 grattis. kongebil. vil ha! hmmmm....... :m'm: :thanks Leste tråden om bilen din nå,sinsykt bra det du har fått til:) Hva slags felger var det som sto på? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Fy fan, rå bil! Grattis...;) Syns jeg ser anntydning til lexus-lykter på det ene bildet? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 missuner jeg deg? JA!! Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Fy fan, rå bil! Grattis...;) Syns jeg ser anntydning til lexus-lykter på det ene bildet? Hehe,ser godt du:) Det stod på noen hella "golf 5look" baklykter når jeg kjøpte den,men bestillte meg nye fra awsome gti dagen etter jeg henta bilen.Har skiftet nå:) Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratis ! blir det treff på deg til sommern ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratis ! blir det treff på deg til sommern ? Mye mulig jeg dukker opp på et par av treffa til Vw audi club ihvertfall... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Regner med at det blir noen fete sommerfelger??birthday Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Regner med at det blir noen fete sommerfelger??birthday Har ikke helt bestemmt meg for hva det blir enda,men kan få kjøpt et sett med 19" oz superleggera race felger av tidligere eier som han hadde bestillt til bilen før han solgte den..men vi får se,har ikke helt bestemmt meg enda:) Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 :thanks Leste tråden om bilen din nå,sinsykt bra det du har fått til:) Hva slags felger var det som sto på? jo takk for det. det er noen asa felger. 9x20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Det var et nydelig støkke! Gratulerer! Klistremerket nede ved sideskjørta var jo ikke spesielt pent, men regner med at det er fjerna? :P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Takk for det ja,klistremerka er ikke fjerna enda,men det kommer nok snart:blunk: Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg