Gå til innhold

volvo motorer + div målere

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

selger noen turbo motorer for en kompis av meg så det er litt snacks her

har en fx chippa motor med komplett Lh2.4 ledningsnett til volvo 240 gått ca 150.000,

FT motor fra 940 komplett, men no kødd med styre enheten på denne også Lh 2.4 på denne også følger med en automat kasse på denne gått ca 200.000

kom med bud på motorene med ikke skam bud....

har også komlpett grått nytt type intreiør med elvinuer å slikt også

bud!

send pm for bud

har en B230F motor fra en 89 mod 240 tror det er Lh2.2 med komplett ledningsnett å en automat kasse som jeg vurderer å selge, motor har gått ca 190.000km

gikk som ei kula før den blei tatt ut er i ok stand, gi bud, men glem dårlig skam bud!

store orginale turtellern, gi bud

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

følger følerene med på olje trykk, temp og ute temp?

hvis følerene følger med er jeg interisert i olje trykk, temp, klokke, volt meter, utetemp og rammene til de. send pm på hvor mye du skal ha for alt det:)

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger følerene med på olje trykk, temp og ute temp?

hvis følerene følger med er jeg interisert i olje trykk, temp, klokke, volt meter, utetemp og rammene til de. send pm på hvor mye du skal ha for alt det:)

har desverre ingen av sensorene kun målerne, var ikke no motor el no sånn på bilen, men rammer å alt det der er der, så bare kom med ett lite bud hvis det skulle være intresangt

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider