slitenvolvo Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva er forskjellene på standard turbo og NA eksos til 740? Forskjellig diameter? Færre lyddempere på turbo eksosen? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 har 2,5'' tom på 760'en min med 2 potter. og det er org turbo Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 turbo har 2,5" hele veien fra start til slutt. N/A har 2,25 fram til bakpotta, der den går over til 2" i den siste "S"'en ut av fangeren. Man ser tydelig at turbo har grøvere rør enn NA om du stiller de ved siden av hverandre. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ok, takk for svar. Tenkte å kjøre en midlertidig løsning med NA eksos når jeg setter inn FK'en. Men tror nok jeg går for turbo-eksos med en gang. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Org. turbo eksos er ikke 2,5" men 2"25... målte når jeg skifta på min.. Ser ganske mye forskjell på org eksos og Simons 2,5" annlegget.. Hakke måla på NA, men tror det er 2" eller 1,75".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ok, takk for svar. Tenkte å kjøre en midlertidig løsning med NA eksos når jeg setter inn FK'en. Men tror nok jeg går for turbo-eksos med en gang. Sålenge du ikke skrur opp noe ladetrykk enn std FK eller FT trykk, så kan du fint kjøre med NA anlegget. Det er når du trimmer du trenger 2,5" hele veien. 2,5" holder til 600hk liksom...Martin Schanke kjørte feks 2,5" på sin RS200 i rallycross karriæren sin pga restriksjoner i klassen hans, og det gikk bra det, selv med 600hk. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Org. turbo eksos er ikke 2,5" men 2"25... målte når jeg skifta på min.. Ser ganske mye forskjell på org eksos og Simons 2,5" annlegget.. Hakke måla på NA, men tror det er 2" eller 1,75".. merkelig, for 940-downpipen min var 2,5" og sklei rett på det gamle 2,5" NA simons-anleget mitt Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 merkelig, for 940-downpipen min var 2,5" og sklei rett på det gamle 2,5" NA simons-anleget mitt[/quote 940 har vel anna tubo og downpipe kanskje en 740 har... 740 har veffal et varmeskjold som sitt rett etter truboen, på den knebøyen.. og det ekke muli å få på 2,5" annlegge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.