Enerhaugen Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 E innafør so snart ej kan. Men ej bor desverre uti ålebye no =( Du må kåme nedover når d e amcar treff. Då kan du få sjå bile skikkeli.. Gobile min =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arcus Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Åja stemme de du bor der ja, synst han henri nemnte de, nei e desverre på sjøen for tida då:(, men han blir vell å gjå glidanes litt i sommar? hehe:) då blir de polering å phoenix på Volvoen min:D Siter -Mercedes 230 E, Subaru 4x4 Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL, Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 den merca di går her i bygda! samme bygd du kjøpte den i;) drit fin Granada:) han ha trua på å kjøpe den i he no au, men bror min sa nei for d va for lite! han e en flink lakkerar! elska jobben han he gjort ma granadan ! misunne d forferdeli mykje! he en granada t salgs om nokken e intressert!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granadagutt Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hallo je er 15 år og er ny her men je lurer på en ting je har en ford granada 2.8 gl men jeg tenkte å spøre hvor får man tak i styling og hvite blinklys foran og sjalusi til granda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg