Hazert Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 hei, jeg har problemmer med min sub, jeg har en wharfedale aktiv forsterker i den. Etter ca. 5 min så slokner den, og så må jeg skru den av og på igjen så spiller den. Slik skjer oppatt og oppatt hele tiden, lurer litt på hva feilen kan være. Noen som har vært borti det samme før? Det har ikke noe med at den ikke klarer å driv elementet, fordi det skjer uansett hvor mye guffe jeg har på. Håper noen vet noe om dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Ustabil forsterker sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Andeeh Ustabil forsterker sikkert.. den funket fint før jeg tok dem med hjem, og etter litt så begynte den slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Bare mekk slik at hver gang du skifter sang, eller hver gang spilleren gjør det automatisk så slår forsterkeren seg av og på :D Problemet kommer jo hvis du har en sang som er lenger enn 5 min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 hehe :P har tenkt på noe annet. Hva om jeg tar og plukker av av og på knappen ? Så det ikke er noe av og på knapp på den? Eller kanskje problemet bli da vist subben skrur seg av må jeg inn å ut med stikkontakten :P vet ikke hva jeg skal gjøre. Eneste jeg kommer på er å sende den inn, men det er så utrolig dyrt har jeg hørt. Vi får se hva jeg kommer på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg