haggis1304 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Lommeboka ja, Den har vært liten lett lenge nå. He He. Da blir det vel bare å prøve å få tak i noen som kan hjelpe meg å skru litt, for en vesentlig mindre sum en volvo verkstedet. Skrik ut hvis noen er interessert i vestfold eller omegn. Hva eksakt er det jeg trenger av ekstra deler for å få 16t-en til å passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Da jeg satte på 16t måtte jeg gjøre følgende: Spacer til oljeretur, vri husa litt, nytt feste til wg, Byttet flens på downpipe (noe som ble gjort sammtidig med bytte til 3"). Alt passet rett på minifoild etc... Olje/vann er likt. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg