Kastel Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kjøpte biltema toppakning for 2 år siden på en k motor å bilen går den dag i dag :) Men noen av biltema delene er piss:S men du få¨r hva du betaler for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barskekarsten Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg kan lite om toppene på volvo MEN Tok fra hverandre toppen på min B230K nå for en time siden. La pakningen fra biltema merket B230A ved siden av den gamle K paknigna Utvendig og mot sylinderene er den lik. Men på en del av kjølevann eller olje kanalene er det et ekstra hull i pakningn. Hva det har å si veit jeg ikke. Har det noe å si??? Jeg vil jo gjerne ha bilen klar så fort som mulig. Hadde helga men får ikke tak i pakninga (K-pakning) før på mandag. Veit noen eksakt hva det er de hullene går til? Jeg har ingen anelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 En ting som er sikkert er å ikke bruke topp deksel pakkning fra biltema! Lekker som ei sil! (enkelt å greit) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg