Thor Eirik Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 heisann.. lurer på om servoen fra en 740 passer rett over på 245en min?? oxo lurte eg på hvor mye gamp d er i en b230k motor som har stått i en 740? passer delene fra 740 over på 240 oxo?? sentrallås og sånne småtterier?? Takk for svar:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 110 gamp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 vær klar over at 740 motoren har fordeler som vil kræsje med din torpedovegg! sentrallås og slikt vil vel ikke uten videre passe, da dørene ikke er like i lengde/høyde. Servo pumpen passer muligens, men du kan vel ikke bruke tannstangen, samt du trenger servo bærekuler og de styrestagene fra en servo.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 vær klar over at 740 motoren har fordeler som vil kræsje med din torpedovegg!sentrallås og slikt vil vel ikke uten videre passe, da dørene ikke er like i lengde/høyde. Servo pumpen passer muligens, men du kan vel ikke bruke tannstangen, samt du trenger servo bærekuler og de styrestagene fra en servo.. Fordeleren bruker eg en vanlig 240 fordeler visst den ikke passe. har hørt at d er bare å skifte motorfester og sånn så funker d.. og eg har hele servoen.. har hele 740 som donorbil.. noen som er intr i deler??:volvsmile sms eller ring 47236739 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg