Boffer Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 kjøpt meg en ford sierra for none uker siden å begynt å bygge anlegg i daG;) hva syntes dere så lankt? Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 legg inn litt info om hva som skal inn i bilen? Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Gleder meg til å se prosjektet! Men først bør du kanskje lese litt her så vi får se bildene vi også :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154911 Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 fik til bilden nå:D hva syntes dere om anlegge så lankt? Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 se det doffen;) blir knall dette! må hen å se en dag ;) -Kim den kjekke :magic: Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 ja håper på det ja du får gjør det:D Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 nå er neste allt samme ferdig mangler bare top plata:D Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 nå er neste allt samme ferdig mangler bare top plata:D Hvis jeg var deg, da ville jeg borret et hull eller to i ''bunn'' av kassen til forsterekerene dine, slik at du får unna kablene dine. Dette vil da se mye bedre ut. Ellers kan dette blir bra det, hvis du tar deg tid, være nøye. :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 er det en uscarvor forsterker på 2 dynabel-subber? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hvis jeg var deg, da ville jeg borret et hull eller to i ''bunn'' av kassen til forsterekerene dine, slik at du får unna kablene dine. Dette vil da se mye bedre ut. Ellers kan dette blir bra det, hvis du tar deg tid, være nøye. :) -Arne ja men skal jo være ei plate over forsterkeren sån au du ike vil se none av kablene eller forsterkern Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 er det en uscarvor forsterker på 2 dynabel-subber? :( ja det er det Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 sorry meg ass, men det kabelrotet ditt så helt jævlig ut. Har du skjøta hver 10 centi eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 ja det er det I det tilfellet vil jeg på det sterkeset annbefale deg å spare penger til en ny monoblokk, som faktisk klarer å drive de to elementene slik de burde drives! Søk på forumet etter "uscarvor" så skjønner du hvorfor jeg sier at du burde bytte den ut! :) Men selvsagt: om du er fornøyd med lyden så er det ingen tvang til å handle! ;) men personlig mener jeg ikke at noe fra uscarvor fortjener en slik installasjon! vil ikke påstå at de fortjener en installasjon i heletatt, men det får så være! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 sorry meg ass, men det kabelrotet ditt så helt jævlig ut. Har du skjøta hver 10 centi eller? hehe ingen komer jo te å se kablen så er jo ike så veldig farlig:P nei er bare 1 plass de er sjøta Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 I det tilfellet vil jeg på det sterkeset annbefale deg å spare penger til en ny monoblokk, som faktisk klarer å drive de to elementene slik de burde drives!Søk på forumet etter "uscarvor" så skjønner du hvorfor jeg sier at du burde bytte den ut! :) Men selvsagt: om du er fornøyd med lyden så er det ingen tvang til å handle! ;) men personlig mener jeg ikke at noe fra uscarvor fortjener en slik installasjon! vil ikke påstå at de fortjener en installasjon i heletatt, men det får så være! :) ja har tenkt tanke på å¨bytte ut forsterkeren til subben;) men er lit i tvil er jo førstegangsbilen så ved ike å møe penger æ gider å legge i anlegget allt som er i bilen er uscarvor untata bassen å det spiller ganske greit så er lit usikker har du none tips til forsterker? Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg