afen Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 http://home.powertech.no/afendrak/film/ragga.rundt.XviD-HEiMDALiSO.avi Filmen er satt sammen av 13 sekunder lange snutter tatt med et ixus v2 :) Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by afen Rævkjøring Kan misforsåes ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Ja vi er harde vi rånere fra Trondheim! hehe Eddie Meduza er genial forresten:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 har lastet den ned,men jeg får ikke sett den.hvilket prpgram må jeg ha?:confused: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Tombra Ja vi er harde vi rånere fra Trondheim! hehe Eddie Meduza er genial forresten:D Så du har "justert" litt på grusen i Granåsen du og? :D Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by afen Så du har "justert" litt på grusen i Granåsen du og? :D Har vært innom der å flytet litt grus ja...ikke med min bil riktignok. Okstadbakken er jo fin speedway da;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Sprite Kan misforsåes ;) Du ble vel skuffa nå :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Andeeh Du ble vel skuffa nå :p Kan jo hende det ble litt etterhvert :D ... .. Også med teens i baksetet * tsk tsk* ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Andeeh Du ble vel skuffa nå :p Ja?! Originally posted by TBI Kan jo hende det ble litt etterhvert :D ... .. Også med teens i baksetet * tsk tsk* ;) Mer??? :D:D:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 hehe .. var fra serveren der filmen lå .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Originally posted by afen Filmen er satt sammen av 13 sekunder lange snutter tatt med et ixus v2 :) Off topic: Hvordan mekker du sammen avi-klippene du får fra ixusen? Har selv v3'ern, men får ikke til å lime sammen mange klipp til et stort som kan sees med vanlige codec'er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Off topic: Hvordan mekker du sammen avi-klippene du får fra ixusen? Har selv v3'ern, men får ikke til å lime sammen mange klipp til et stort som kan sees med vanlige codec'er.. Først satte jeg sammen alle klippa med Easy Video Joiner. Deretter brukte jeg VirtualDub(eller hva det nå heter) til å konvertere avi-filen til "vanlig" windows-avi. Deretter importerte jeg filen i Adobe Premiere, der jeg la på musikk og et par bilder i begynnelsen. Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Den letteste måte å redigere det på er da å bruke windows movie maker. Tok ca 10 min å lage en kortfilm tatt med ixus der :-) Med lyd og det hele. Er meget lett å bruke, og du kan legge til bilder inn i filmen, plussmusikken. Lett program, men ikke mange features man kan bruke da. Dette bildet er tatt ned okstadbakken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg