ealoken Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 nja, jeg vurderer og selge R-felgene og kjøpe Compomotive... ellers så leter jeg etter en bruksbil så jeg får startet og pusse ned bilen.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da har jeg funnet ut hvilke felger jeg vurderer og skaffe meg hva tror folket om de her i 8x17" ? Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 de er bøse som faen ;) -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 ja vet, og 17" er jo billigere en 18" på gummi bruk ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 14" og 15" er billigst!! 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 veel, skal jo se ut også da:P [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 ingen som ser no i røyken uannsett sier nå jeg bare! hehe 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 nei, men er noe som heter bremser også;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 kjører jo bare med slurre hjul bak vel?? eller har jeg misforstått??hehe 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 har et sett eiker felger som skal brukes som slure hjul ;) + 16 stålfelger :P [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Dette må bli bra Erik! De felgene der var meget pene! :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 ja, blir nok nye felger, mye grunnet gummi priser og slikt. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Da er 99% sikkert R-Felga solgt. Blir enden 6eika Compo eller Brakes felger. Skal opp til Rogern og høre på nice price på compo. 8x17" [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 dette blir jo gromt:D drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 tja, potensialet er her, så vi får se hva som kommer ;) henter mest sansynelig nye felger på fredag ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg