sInnzYk Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Må være i bra stand! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Tipper du har sett over alle mulige sider på nettet hvor det ligger corrado'er til salgs? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Tipper du har sett over alle mulige sider på nettet hvor det ligger corrado'er til salgs? jepp :) gått over alt jeg kan finne.. men ingen som jeg har falt for enda Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hva er det du leter etter da? f. eks: Farge, motor, årsmodell..? Noen spes ønsker? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hva er det du leter etter da? f. eks: Farge, motor, årsmodell..? Noen spes ønsker? Helst svart eller sølv.. de fargene jeg liker best helt 90 eller nyere g60 eller vr6 spiller ingen rolle! g60 bruker mindre drivstoff men Bør være ganske strøken i lakk og motormessig Helst Skinn/delskinn ikke gått over 200.000 Noe styling, ikke overstyla det var vel det meste :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Okey, du veit hvertfall hva du vil ha :) Lykke til! :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 buuuump Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg