Pegeot 205 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Selger et grenrør til accord i rustfritt stål som aldri har vært brukt. Det følger med pakninger og dette gir ca 15-20hk. Vell verdt å sette på. Selv har jeg ingen accord så jeg velger å selge det siden jeg har sett lenge nokk påp det.alacocaina Jeg vil ha ca 1500kr for det men er åpen for bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda94 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei.. lurte på om korsn Accord'a dettan passe til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Dette passer til 2l 90-93 mod Accord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda94 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 ok.. du veit vel ikkje om nån plassa dem har t en 94-96mod Accord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ebay finnes det masse slike.. ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 passer dette 91 mod accord 2.2i? Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Veit de kan skaffes på ebay og det er bare å kjøpe. Synd prisen er høy innen det kommer til norge med tanke på frakt og moms. Men det er jo fritt for alle..Skal se om det passer til 2,2l men er ikke sikker akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hennlid Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hei. Har du dette grenrøret enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg