Hazert Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei, da var det min tur til å kræsje da.. så trenger et lass med deler, håper noe har slikt liggende å selge meg.. Det jeg trenger er: - Ny frontfanger, dellakkert, altså svart på toppen av fangeren. - ny bakdør, passasjer siden. - ny framdør, passasjer side. - ny framskjerm, passasjer side. - nytt sideskjørt passasjer side. 4 dørs. - ny grill, helst 2 rillet emblem fri. - ny gti/vr6 leppe fram. ellers har jeg ikke sett mere på bilen. om noen har noe av dette så skrik ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei, du trenger ikke komplett interriør å da? har alt fra gulvsteppe til dashbord med tilhørende seter,dørtrekk osv... selges BILLIG!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hva interiør? Gti? pris da? berga alt interiør jeg, men kanskje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nei det er ikke GTI interiør desverre. Det er fra en golf GL men er helt strøkent, jeg har ikke golf lenger så det ligger bare i kjellern her og tar plass. selges billig! ALT jeg har!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg