Keikooo Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Har en Audi 80 92 model der kilometertelleren bare stoppet å gå helt plutselig. Noen som har noe peiling på hva som er galt, noe jeg kan gjøre for å fikse det eller må jeg ha et nytt innstrumentpanel? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Dette kan! være noe som er gåent i selve meteret. Søker du litt på forumet tror jeg du skal finne lignende feil. Kan også være at selve føleren har tatt kvelden eller at kontakta på føleren har hoppet av. Har opplevd selv at det blir kontakt feil i kontakten på føleren.. Hvist du lurer på hvor føleren sitter, så sitter den på høyre side (når du står å ser ned i motorrommet) nede på girkassen. Er ikke vanskelig å få øye på den rett vedsiden av inndre drivknute. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg