rune_hagen9 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Dette er en god bass. Den er meget presis til å være en 12". Den er på 400W RMS(wattstyrken som teller) og har 2 spoler på 4 ohm. Altså kan kobles i 2 eller 8 ohm. Selges til høystbydende over 400:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Langdahl Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 byr 400 jeg da :) hvis den er i bra stand selvsagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune_hagen9 Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Bassen er i meget bra stand. Er veldig pent brukt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune_hagen9 Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 400 pluss frakt å den er din;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Langdahl Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 er ofte i Trondheim så kan komme å hente den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune_hagen9 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Okey. Da er den din;) Vet du når du er her neste gang da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Langdahl Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 enten i kveld eller morgen.. hvor bor du da? kunne møtt meg hæn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune_hagen9 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Bor på Heimdal. Ca. 10 min utenfor sentrum. Bare si når og hvor du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Langdahl Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 skal til Trondheim i kveld ja :) vet ikke helt når jeg kommer inn men kunne du sendt meg nr. ditt på PM? kunne møttes på IKEA eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg